Relotax

ביטוח בריאות ברילוקיישן

עלויות של ביטוח בריאות פרטי בינלאומי מתחילות בדרך כלל מ

$ 78 החל מ - לחודש
  •  

רשימה החברות המובילות בביטוח בריאות ברילוקיישן לישראלים

חברת IMG אחת מהחברות הביטוח רפואי ברילוקיישן הוותיקות והגדולות בעולם. החברה החלה את פעילותה לפני כמעט 20 שנים ומעניקה ביטוח רפואי בינלאומי ביותר מ 170 מדינות. החברה ידועה בשל איכות השירות שלה ומחיריה האטרקטיביים ביחס לתכולת הפוליסות שלה. הביטוחים של החברה מגוונים וכוללים ביטוח רפואי רגיל, בדיקות רפואיות שוטפות, ביקורי רופאים, אשפוזים, טיפולי שיניים ולידה. לדעתנו החברה הזו מציגה היום את הפוליסות המקיפות ביותר עם המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק. החסרון של החברה שאינה מתאימה לבני מעל 75.

חברת CIGNA  הינה אחת מהחברות הוותיקות והגדולות בעולם. החברה החלה את פעילותה בשנת 1982 ומעניקה ביטוח רפואי בינלאומי ביותר מ 160 מדינות. הפוליסות של החברה מחולקות לשתי קטגוריות: כל העולם וכל העולם חוץ מארה"ב וקנדה. הביטוחים של החברה מגוונים וכוללים ביטוח רפואי רגיל, בדיקות רפואיות שוטפות, ביקורי רופאים, אשפוזים, טיפולי שיניים ולידה. לדעתנו החברה הזו מציגה היום את הפוליסות המקיפות ביותר אך המחירים שלה ממוקמים ברמה הגבוה של טווח המחירים.

חברת דיויד שילד (DAVID SHIELD) הינה חברה ישראלית חדשה יחסית בתחום אך הינה פעילה במספר מדינות ומעניקה שירותים רפואיים במספר רב של מדינות ברחבי העולם. אומנם החברה אינה אחת החברות הגדולות בענף אך היא פילסה את דרכה להוות אחד השחקנים החשובים. היתרון של החברה הוא שהיא חברה ישראלית שמעניקה שירותיה בעיקר לישראלים אך גם החיסרון שלה גם נעוץ בעובדה שהיא חברת ביטוח ישראלית דבר שעלול להוות זיקה לישראל במבחן מרכז החיים וניתוק התושבות לצרכי מס.

שורשיה של AETNA נעוצים בארצות הברית והוקמה בשנת 1982 אך החברה מהווה כיום אחד השחקנים המרכזיים בענף ביטוח בריאות ברילוקיישן ופעילה ביותר מ 150 מדינות. לחברה יש כיסויים רפואיים מגוונים ברחבי העולם, לרבות אשפוז, לידה, ביקורי רופאים ועוד

חובה לבדוק בפוליסה לפני הרכישה

השווה מחירים של החברות השונות

השווה מחירים של החברות השונות 

צור קשר רילוטקס

צריך עזרה ?

נושא הפניה- סמן את הנושא הרלוונטי או "אחר":

* הפירמה אינה חברת ביטוח או סוכן ביטוח והמידע המובא בדף זה הינו רק לאיסוף וריכוז חומר ומידע פרקטי ואיננו מהווה יעוץ ביטוחי.

רפורמה מקיפה בפתח! פלטפורמה ללא עלות.

כניסה לחשבון שלך
רישום משתמש חדש (ללא עלות)

"מיסוי בינלאומי ליחידים"

טארק בשיר -עו"ד ורו"ח (שותף)

הספר יצא לאור בחודש יוני 2021 על ידי חברת רילוטקס בע"מ (RELOTAX LTD) והוא מתפרס על פני  715 עמודים. הספר כולל ניתוח מעמיק של כלל הסוגיות הקשורות למיסוי בינלאומי ליחידים המהגרים או עושים רילוקיישן לחו"ל, לתושבים חוזרים, לישראלים המפיקים הכנסות בחו"ל, לחוקרים וסטודנטים, לנוודים דיגטליים, למיסוי מניות/אופציות בידי עובדי רילוקיישן, למס יציאה ועוד .